//
کدخبر: ۳۰۰۳۶۵ //

بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر در بناب کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف بیش از پنج کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.


بیش از 5 کیلوگرم مواد مخدر در بناب کشف و ضبط شد

سرهنگ سهراب شفقی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کنترل محورهای مواصلاتی، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سه نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و در حین عبور از شهرستان با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه سواری پژو 405، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و طی انجام دو عملیات که یکی از این عملیات‌ها با عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان چاراویماق مشترک بوده، آنان را دستگیر و در بازرسی از تریلی توقیف شده مقدار چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و در بازرسی از سواری پژو 405 مقدار یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آنها جاسازی شده بود، کشف کردند.

شفقی با بیان اینکه سه نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یک دستگاه کامیون تریلی و یک دستگاه سواری پژو 405 توقیف شد، تشریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان