//
کدخبر: ۲۹۹۸۶۴ //

۱۹ تن مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در سال جاری بیش از ۸۸۰ طرح پاکسازی مناطق آلوده را در شهرستان‌های استان البرز اجرا و ۱۰ هزار و ۲۸۰ معتاد جمع آوری کرده است.

۱۹ تن مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد

سرهنگ علی سلیم پور با اشاره به اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادان در البرز اظهار کرد: در مرحله اول این طرح ۳۰۰ معتاد متجاهر استان جمع آوری شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: با اجرای مرحله دوم هم که تا  چند روز آینده اجرایی می‌شود، ۴۰۰  نفر دیگر نیز جمع آوری می‌شوند.

سلیم پور گفت: یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر باید بیشتر مراقبت فرزندان خود باشند.

وی به اجرای طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه‌ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در ادامه اضافه کرد: بیش از ۱۹ تن انواع مخدر در سال جاری توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف شده که از مجموع مواد کشف شده بیش از ۱۲ تن در استان البرز و بقیه در عملیات مشترک در استان‌های مختلف کشور بوده است.

این مسئول توضیح داد: در این مدت ۵۹۶ قاچاقچی و ۳۳۵۸ توزیع کننده و خرده فروش دستگیر شده‌اند.

وی افزود: همچنین طی سال جاری ۳۱ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و ۴۱۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شده است.

وی بیان کرد:  پلیس مبارزه با مواد مخدر  البرز در سال جاری بیش از ۸۸۰ طرح پاکسازی مناطق آلوده را در شهرستان‌های استان البرز اجرا و ۱۰ هزار و ۲۸۰ معتاد جمع آوری کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان