//
کدخبر: ۲۹۹۸۸۸ //

داماد تالشی پدر و مادر همسرش را به قتل رساند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل تیراندازی و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل به علت اختلافات خانوادگی با استفاده از سلاح شکاری پس از شلیک به پدر و مادر همسرش، آنان را به قتل رساند و بردار همسرش را راهی بیمارستان کرد.

داماد تالشی پدر و مادر همسرش را به قتل رساند

سرهنگ حسین جمال‌دار در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، قاتل به علت اختلافات خانوادگی با استفاده از سلاح شکاری پس از شلیک به سمت خانواده همسر خود از محل متواری شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، این مقام انتظامی از فوت پدر و مادر زن و مجروح شدن برادر همسر قاتل در این درگیری خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته، قاتل این پرونده دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ جمال‌دار با اشاره به اینکه قاتل ۲۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان