//
کدخبر: ۱۸۳۹۹۷ //

جزییاتی تازه از ماجرای تیراندازی خونین به هیئت عزاداری

پسر جوان که متهم است با همدستی ۸ نفر از دوستانش هم محله ای شان را با شلیک گلوله کشته دیروز در دادگاه ادعا کرد تیر های شلیک شده از اسلحه وی با قربانی برخورد نکرده است.

جزییاتی تازه از ماجرای تیراندازی خونین به هیئت عزاداری
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از شامگاه بیست و پنجم خرداد ماه سال ۹۳ به دنبال درگیری دسته جمعی و تیراندازی مقابل هیات عزاداری در یکی از خیابان های پیشوا ورامین در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این تیراندازی پسر ۳۴ ساله ای به نام فاضل که زخمی شده بود به بیمارستان مفتح ورامین منتقل شد. اما به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

پلیس در جریان شلیک شبانه قرار گرفت و ۹ شرکت کننده در این درگیری بازداشت شدند.

در بررسی ها مشخص شد تیراندازی با برنامه ریزی قبلی و بعد از پایان مراسم عزاداری محرم مقابل یکی از هیئت های عزاداری رخ داده است. با تکمیل تحقیقات پلیسی روشن شد دو نفر از شرکت کنندگان در درگیری خونین به نام علی و سعید اسلحه داشته اند ولی علی با کلاشینکف به فاضل شلیک کرده است.

علی تحت بازجویی قرار گرفت و ادعا کرد تیری که شلیک کرده با قربانی برخورد نکرده است. سعید نیز ادعا کرد اسلحه داشته اما از آن هیچ تیری شلیک نکرده است.

به این ترتیب برای علی به اتهام قتل، نگهداری اسلحه و شرارت کیفرخواست صادر شد و او دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه پدر و مادر فاضل در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتل پسرشان حکم قصاص خواستند. مادر قربانی در حالی که اشک می ریخت گفت :من از علی که به پسرم شلیک کرده و از ۸ متهم دیگر این پرونده که به او کمک کردند تا پسرم را بکشد شکایت دارم.

سپس برادر قربانی که شاهد ماجرا بود گفت: من و برادرم بعد از پایان مراسم عزاداری از هیات خارج شدیم اما یک باره علی و چند نفر از دوستانش به ما حمله کردند. علی در آن ماجرا کلاشینکف داشت و به سمت ما شلیک کرد و موجب مرگ برادرم شد.

سپس علی ۳۴ ساله به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم در آن درگیری کلاشینکف داشتم اما داخل اسلحه ام ۳۰ تیر جنگی بود که فقط ۶ تیر شلیک کردم و پلیس مرمی آنها را کشف کرده و باقی تیرها هم داخل اسلحه ام باقی مانده است. این موضوع نشان می دهد محال است فاضل با تیری که از اسلحه من شلیک شده جان سپرده باشد.

وی ادامه داد: من و دوستانم با فرشاد که دوست فاضل بود اختلاف داشتیم و به همین خاطر و برای ادب کردن او اسلحه در دست گرفتیم و برنامه ریزی کردیم. ما هیچ مشکلی با فاضل نداشتیم و نمی خواستیم او کشته شود.

سپس سعید به دفاع پرداخت و گفت: من اسلحه داشتم ولی هیچ تیری شلیک نکردم. سپس ۷ متهم دیگر که همگی با قرار وثیقه آزاد بودند به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل از خود دفاع کردند و گفتند هیچ ضربه ای به قربانی نزده اند. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرانگر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان