//
کدخبر: ۲۹۹۴۴۰ //

آتش به جان جنگل های رامسر افتاد

رییس منابع طبیعی رامسر از وقوع آتش سوزی در منطقه جنگلی روستای « واچکلایه » در محور جواهرده این شهرستان خبر داد و از آن به عنوان دومین آتش سوزی طی ۲۴ ساعت گذشته یاد کرد.

آتش به جان جنگل های رامسر افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید رضا رحیمیان گفت: این آتش سوزی حدود یک ساعت پیش شروع شد و بلافاصله نیروهای امدادی برای مهار آن به منطقه اعزام شده اند و مشغول خاموش کردن آتش هستند.

وی با بیان اینکه این منطقه طی دو ماه گذشته برای سومین بار دچار آتش سوزی شده است ، گفت که هنوز علت این آتش سوزی ها مشخص نیست ، ولی موضوع در  دست بررسی کارشناسان است.

رحیمیان با اشاره به اینکه شامگاه پنجشنبه نیز بخشی از جنگل بالای آبشار جاده جواهرده در منطقه « دُرمد » دچار آتش سوزی شده بود، افزود: نیروهای امدادی و یگان حفاظت منابع طبیعی به سختی به این منطقه رفتند و بخشی از آتش در این منطقه مهار شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی رامسر با اشاره به صعب العبور و صخره ای بودن منطقه بالای آبشار ، گفت : بیشتر نگرانی ما برافرخته شدن و گسترش آتش در این منطقه است زیرا تعدادی از درختان غیرقابل دسترسی در منطقه در حال سوختن است.

وی افزود: هم اکنون با استفاده از پهباد در حال بررسی منطقه هستیم تا در صورت نیاز با استفاده از بالگرد نسبت به اطفای حریق این منطقه جنگلی صعب العبور بهره برداری کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۴۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان