//
کدخبر: ۲۹۸۰۸۵ //

مصدومیت ۱۴ نفر در واژگونی اتوبوس محور تهران قم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تهران قم خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۱۴ نفر مصدوم که حال ۷ نفر از آن‌ها مساعد نیست.

مصدومیت ۱۴ نفر در واژگونی اتوبوس محور تهران قم

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، اظهار کرد: ساعت ۱۴ امروز واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تهران قم و بعد از پمپ بنزین حسن‌آباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات حسن‌آباد به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد از ۱۷ مسافر این اتوبوس، ۱۴ نفر دچار آسیب‌دیدگی شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران بیان کرد: با توجه به وسعت حادثه بلافاصله ۳ تیم عملیاتی از واکنش سریع هلال‌احمر استان تهران و پایگاه‌های امداد و نجات وهن‌آباد و پرند به محل حادثه اعزام شدند.

 

فتحی اضافه کرد: عملیات امدادرسانی با همکاری اورژانس و آتش‌نشانی انجام و مشخص شد، ۷ نفر از مصدومان دچار آسیب‌دیدگی شدید و حال نامساعدی هستند.

وی تصریح کرد: بالگرد اورژانس برای تسریع در امدادرسانی به محل حادثه اعزام تا ۷ مصدومی که دچار آسیب‌دیدگی شدید شدند، توسط بالگرد به مرکز درمانی انتقال داده شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با بیان اینکه در این حادثه چهار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با همکاری اورژانس و آتش نشانی حضور داشتند، عنوان کرد: در این حادثه ۱۱ نفر با بالگرد و اتوبوس آمبولانس اورژانس و سه نفر توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان