//
کدخبر: ۲۹۷۹۶۷ //

۲ دهنه مغازه در پاساژ کورپه سنندج طعمه حریق شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: شب گذشته آتش سوزی در پاساژ کورپه روی داد که در پی آن ۲ دهنه مغازه واقع در این پاساژ طعمه حریق شد.

۲ دهنه مغازه در پاساژ کورپه سنندج طعمه حریق شد

صالح زنذی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۲۲:۵۳ شب گذشته  خبر آتش‌سوزی پاساژ کورپه واقع در پیاده‌راه فردوسی از طریق سامانه ۱۲۵ به این سازمان اعلام شد و بلافاصله ۲ اکیپ از نیروهای عملیاتی سازمان به محل وقوع آتش‌سوزی اعزام شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: آتش سوزی این پاساژ از طبقه زیرزمین شروع و به طبقات بالا سرایت کرده بود که حجم آتش‌سوزی و دود فراوان کار اطفای‌حریق را برای آتش‌نشانان دشوار کرده بود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج یادآور شد: این آتش‌سوزی با تلاش آتش‌نشانان در مدت زمان ۲۰ دقیقه کاملا مهار شد، ضمن اینکه ۲ دهنه مغازه واقع در این پاساژ طعمه حریق شد.

زندی افزود : به علت حررات شعله‌های آتش، سقف کاذب این پاساژ کاملا تخریب شده و همچنین تمام مغازه‌ها و نمای هتل مجاور این پاساژ دودزده شده است.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی این پاساژ خسارات زیادی به بار آورده اما تلفات جانی نداشت، اعلام کرد: علت بروز آتش‌سوزی  در این پاساژ توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان