//
کدخبر: ۲۹۴۹۲۸ //

رها کردن نوزاد ۳ ماهه در هوای سرد سقز

نوزاد 3 ماهه رها شده در سقز تحت مراقبت قرار گرفت

رها کردن نوزاد 3 ماهه در هوای سرد سقز
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس اداره بهزیستی سقز از پیدا شدن نوزاد 3 ماهه در جلوی درب یکی از واحدهای بهزیستی این شهرستان خبر داد و گفت: این نوزاد هم اکنون سالم و تحت مراقبت در مرکز شیرخوارگان است.

به گزارش رکنا، محمد جویا روز سه شنبه  اظهار داشت: صبح روز شنبه ۱۳ دی‌ماه یکی از همکاران متوجه حضور نوزادی که در پتو پیچانده شده و در جلو یکی از واحدهای اداره رها شده بود می‌شود.

وی وبا بیان اینکه بلافاصله با نهادهای مربوطه تماس و پس از صورتجلسه موضوع، با دستور دادستانی نوزاد به بیمارستان تحویل داده شد تا اقدامات مراقبتی و آزمایش‌های لازم از وی انجام شود.

جویا اضافه کرد: از آنجا که سقز محلی برای نگهداری کودکان زیر شش سال ندارد، لذا پس از اطمینان از سالم بودن وی، پس از دو روز و مطابق دستورالعمل‌های موجود، به شیرخوارگاه و محل نگهداری نوزادان زیر شش سال و در خارج از سقز است سپرده شد.

رییس اداره بهزیستی درباره هویت پدر و مادر این نوزاد گفت: اطلاعی از آنها در دست نیست و طی این چند روز نیز هیچ شخصی برای پیگیری سرنوشت وی مراجعه نکرده و این اداره کل با همکاری مراجع ذیصلاح پیگیر شناسایی والدین این افراد است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان