//
کدخبر: ۲۹۳۳۷۸ //

برف و کولاک در مناطق کوهستانی گلستان / محور توسکستان به سمنان مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: به علت بارش برف و وزش باد و کولاک از بعدازظهر امروز، محور توسکستان به شاهرود استان سمنان به‌منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

برف و کولاک در مناطق کوهستانی گلستان / محور توسکستان به سمنان مسدود شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا قادری با اشاره به بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی استان اظهارداشت: با توجه به پیش‌بینی تشدید بارش برف و وزش باد و کولاک از بعدازظهر امروز، محور توسکستان به‌منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: در حال حاضر سایر محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است اما مردم و رانندگان از تردد در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: در تندباد امروز تنها قطع چندین مورد درخت در بندرترکمن گزارش شده که خسارتی به همره نداشته است.

قادری گفت: هم‌اکنون کولاک برف در محور خوش‌ییلاق به استان سمنان هم سرعت وزش باد تا به این لحظه  50 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان افزود: با اعلام گزارش وقوع برف و کولاک در منطقه کوهستانی توسکستان از ابتدای امروز، تیم واکنش سریع امداد و نجات استان در توسکستان مستقر شد و 2 تیم عملیاتی استان به منظور ارزیابی از وضعیت منطقه و کمک به در راه‌ماندگان این منطقه به منطقه اعزام شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان