//
کدخبر: ۲۹۳۰۲۷ //

پلیس به مخفیگاه اراذل و اوباش پاتک زد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از پاتک پلیس امنیت عمومی استان قم به مخفیگاه اراذل و اوباش و دستگیری ۸تن در این رابطه خبر داد .

پلیس به مخفیگاه اراذل و اوباش پاتک زد

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی با اشاره بر اینکه در عملیات پیش دستانه پلیس امنیت عمومی استان قم به مخفیگاه اراذل و اوباش ۸تن دستگیر شدند، عنوان کرد: افراد مذکور قصد داشتند با پیش بینی موتورسنگین در قم اقدام به قدرت نمایی در سطح شهر کرده که با رصد و هوشیاری به موقع پلیس مخفیگاه آن ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیری آن ها در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه مأموران پلیس با ورود به محل مذکور، متهم اصلی و ۷ تن از همدستانش را دستگیر و طی بازرسی صورت گرفته از محل موصوف، ۶ قبضه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و یک عدد افشانه دفاع شخصی کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند، اظهار کرد: برخورد با اراذل و اوباش مقطعی نیست و با کسانی قصد آشوب و شرارت دارند به هیچ عنوان مماشات نمی کنیم و از شهروندان می خواهم در صورت مشاهده هرگونه ایجاد مزاحمت و شرارت موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۰۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان