//
کدخبر: ۲۹۲۰۰۳ //

خودکشی دختر قمی از روی پل انجام نشد

با حضور به موقع عوامل آتش‌نشانی قم، از اقدام به یک خودکشی دختر جوانی در این شهر جلوگیری به عمل آمد.

خودکشی دختر قمی از روی پل انجام نشد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در رابطه با اقدام به خودکشی توسط یک دختر جوان در بالای پل فلکه شهر قائم قم اظهار داشت: هنگام ظهر امروز بود که به ما اعلام شد که یک دختر خانم بالای این پل است و می خواهد اقدام به خودکشی کند.

حمید کریمی با بیان اینکه نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی به محل مذکور در کنار این پل سه سطحه در فلکه شهر قائم قرار دارد، گفت: بلافاصله همکاران ما از این ایستگاه به محل اعزام شدند و با صحبت هایی که با این فرد کردند و با حضور عوامل انتظامی، فرد از بالای پل پایین آورده شد و تحویل اورژانس اجتماعی داده شد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این چنین موارد خودکشی را در ماه های گذشته یکی دو بار شاهد بوده ایم، منتهی علت آن در حوزه کاری آتش نشانی نیست.

وی افزود: ما به عنوان آتش نشان به محل اعزام می شویم و محل را ایمن می کنیم و یا با صحبت های اولیه ای که تا رسیدن عوامل اورژانس اجتماعی انجام می شود، تلاش می کنیم تا این افراد را از نظرشان برگردانیم و امروز هم این قضیه بود که خوشبختانه به لطف خدا، این دختر خانم به روی پل بازگشت و تحویل اورژانس اجتماعی داده شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۰۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان