//
کدخبر: ۲۸۶۰۷۲ //

خواستگاری مامور قلابی و آبرو ریزی زن جوان!

زن جوان تهرانی وقتی آبرویش رفت نزد پلیس رفت و ماجرای عمران که به خواستگاری اش آمده بود را فاش کرد این مامور قلابی مدتی بعد به دام افتاد.

خواستگاری مامور قلابی و آبرو ریزی زن جوان!

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مرد جوانی خبر داد که به بهانه ازدواج و استخدام از قربانیان خود اخاذی می‌کرد.

 سرهنگ کارآگاه «احمد نجفی» در تشریح این خبر، گفت: یکم آبان ماه امسال خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه شانزده تهران از شخصی بنام عمران 35 ساله به اتهام «اغفال و اخاذی با جعل عناوین دولتی» اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد: پرونده با موضوع جعل عنوان تشکیل و برای رسیدگی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۱۶ تهران در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم و بررسی‌های تخصصی قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی با حضور در اداره پنجم اعلام داشت، حدود چهار ماه پیش با مرد جوانی بنام عمران آشنا شدم که شغل خود را مأمور پلیس معرفی کرد و اکثر اوقات با لباس یک دست مشکی (نوپو) او را می‌دیدم و به واسطه این موضوع به خانواده‌ام اطلاع دادم و به وی اعتماد کردم و قرار شد به خواستگاریم بیاید.

سرهنگ نجفی ابراز کرد: شاکی ادامه داد، بعد از قرار گذاشتن برای خواستگاری وی اظهار کرد برایش مشکل مالی پیش آمده و از آنجایی که او توانسته بود در این مدت اعتماد کامل من را جلب کند، مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به همراه خودروی ۲۰۶ شخصی‌ام را در اختیار وی قرار دادم، پس از دو روز دیگر عمران پاسخگوی تلفنم نبود و ناپدید شده است.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات شاکی طی انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی مخفیگاه مأمور قلابی را در محدوده جنوب تهران شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی متهم پرونده در یکم آبان ماه دستگیر و خودروی شاکی به همراه البسه پلیسی مورد استفاده نیز کشف و به اداره پنجم منتقل شد

وی گفت: متهم در بازجوئی‌های پلیس اظهار کرد، تبهکار جوان ضمن اعتراف به جرم خود به ۱۰ فقره سرقت بدین شیوه معترف شد که با تحقیقات کارآگاهای ۶ تن از شاکیان در این رابطه شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۴ تن از مال باختگان مرد می‌باشند متهم به بهانه استخدام از آن‌ها مبالغی دریافت کرده است، افزود: یکی از مال باختگان اظهار کرد که ۱۱۹ گرم طلا به امید استخدام به وی پرداخت کرده ام.

نجفی در پایان گفت: متهم با صدور قرار مجرمیت برای تکمیل تحقیقات در اختیار اداره پنجم قرار دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان