//
کدخبر: ۲۸۴۵۸۰ //

دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت خبر داد و گفت: فرد هتاک با پیگیری های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.

 دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر

سرهنگ سیداکبر قاسمی در جمع خبرنگاران، از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت توسط سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: اخیرا فردی یک بانوی ارزشی رشتی در پارک کشاورز را که نسبت به سگ گردانی امر به معروف و نهی از منکر کرده بود، در حین این وظیفه شرعی مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: بی توجهی به قوانین و عدم رعایت شئونات اسلامی از جمله مهمترین مقوله های است که نیروهای امنیتی و حفاظتی بدان توجه و رصد دارند و با هنجارشکنان برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، با بیان اینکه در آیات و احادیث بسیار بر امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است، عنوان کرد: ارشاد و افزایش آگاهی و بصیرت در حوزه های مختلف به همه آحاد مردم در جامعه یکی از راهکارهای مقابله با توطئه های دشمنان علیه اسلام و نظام اسلامی است.

قاسمی، با اشاره به توطئه های دشمنان و گسترش شبکه های ماهواره ای، تصریح کرد: متاسفانه با گستردگی شبکه ها و فضاهای مجازی شاهد ورود فرهنگ بی بند و بار توسط برخی از هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه هستیم.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، به گسترش سگ گردانی در جامعه که نشات گرفته از فرهنگ بی بند و بار غربی است اشاره کرد و متذکر شد: سپاه از آمرین به معروف و ناهیان از منکر پشتیبانی می کند لذا فرد هتاک با پیگیری های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.

وی به دین اسلام اشاره و اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که برای حفاظت از دین اسلام و دفاع از وطن شهدای زیادی تقدیم کرده ایم و شایسته این سرزمین نیست که شاهد ترویج فرهنگ بی بند و بار غربی باشیم.

قاسمی، به برخورد جدی نیروهای امنیتی و نظامی با هتاکان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر با هماهنگی دستگاه قضایی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار می رود مسئولان دستگاه های اجرایی در شهر رشت وظایف خودشان را به درستی انجام داده تا شاهد اقداماتی مانند سگ گردانی به ویژه در خیابان و پارک و داخل خودرو و مغازه نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان