//
کدخبر: ۲۸۵۳۲۴ //

نقشه شیطانی یک مازنی برای زنان مطلقه

رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با راه اندازی کانال‌های دوست‌یابی در فضای مجازی، ازهموطنان کلاهبرداری می کرد.

نقشه شیطانی یک مازنی برای زنان مطلقه
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران  در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی کلاهبرداری های متعدد از هموطنان در اکثر نقاط استان مازندران در خصوص کانال های دوست‌یابی و ازدواج موقت، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم ساکن یکی از شهرهای استان مازندران بوده است که طی هماهنگی با مقام قضائی شناسایی و دستگیرشد.

سرهنگ خورشاد بیان داشت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت؛ سرانجام با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال جمع‌آوری شده،به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا مازندران از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما درمیان بگذارید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۳۲۴ //
ارسال نظر
 
  • مازندرانی ریکا

    آقا اسم مازندران رو خراب نکنین شاید یکی این جوری باشه همه نیستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان