//
کدخبر: ۲۸۴۷۱ //

قاتل فراری خنداب در خوزستان دستگیر شد/ اعتیاد و اختلاف عامل قتل

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: فردی که هفته گذشته در یکی از روستاهای خنداب، همسر خود را با چاقو در منزل به قتل رسانده و متواری شده بود، توسط پلیس استان مرکزی در خوزستان دستگیر شد.

قاتل فراری خنداب در خوزستان دستگیر شد/ اعتیاد و اختلاف عامل قتل
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالرضا جودکی در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری گزارشی از قتل خانمی جوان با چاقو در روستای نصیرآباد شهرستان خنداب و جراحت شدید دو نفر از اعضای این خانواده به پلیس اعلام شد.

 

وی افزود: بلافاصله با حضور تیم‌های انتظامی و پلیس آگاهی در محل، مشاهده شد مرد خانواده بعد از قتل همسر جوان خود با چاقو و ایجاد جراحت و صدمات شدید به مادر ۸۰ساله و دختر ۱۲ ساله اش از محل متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب تصریح کرد: بلافاصله دستگیری و شناسایی فرد قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت و در روند تحقیقات تکمیلی پلیس گزارشی به پلیس شهرستان اعلام شد که فردی با  مشخصات فرد قاتل، در یکی از شهرهای استان خوزستان به علت اعتیاد دستگیر شده است.

 

جودکی تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی تیمی از ماموران انتظامی به شهر مورد نظر اعزام شدند و فرد قاتل مورد شناسایی قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان ساخت: این فرد در اعترافات خود به قتل همسر و وارد کردن صدمه بدنی به مادر و دخترش اعتراف کرد و در بررسی‌های مقدماتی پلیس مشخص شد علت این قتل، اختلافات خانوادگی و اعتیاد مرد خانواده بوده است.

   

 

 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان