//
کدخبر: ۲۰۷۵۸ //

قتل وحشتناک در شامگاه ولنجک

درگیری 4 جوان به خاطر یک تصادف در ولنجک با سناریوی مرگباری پایان گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز، عقربه ها ساعت 20 و 15 دقیقه پنج شنبه 24 فروردین ماه امسال را نشان می داد که ماموران پلیس تهران در جریان درگیری مرگبار 4 جوان در مسیر ورودی کوه توچال در بلوار دانشجو قرار گرفتند.

خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 163 ولنجک در صحنه درگیری حاضر شدند و با پسر جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و در این مرحله امدادگران اورژانس برای نجات جان این جوان پای در محل گذاشتند.

پسر جوان که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد به بیمارستان طالقانی منتقل شد اما وی به خاطر شدت ضربه سنگینی که به سرش وارد شده بود ساعت 2 بامداد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

کارآگاهان با حضور در محل جنایت  پی بردند که قربانی جنایت و دوستش سوار بر خودروی پژو 206 با خودروی پراید که 2 پسر جوان نیز سوار بر آن بودند با هم تصادف  می کنند و سناریوی درگیری 4 جوان با هم کلید زده می شود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که 4 جوان با در دست داشتن قفل فرمان، چاقو و میله داربست به جان هم افتاده اند.

یکی از شاهدان ماجرا در تحقیقات میدانی به ماموران گفت: راننده پراید با برداشتن میله داربست از روی زمین ضربه محکمی به سر راننده پژو 206 زد و وقتی پسر جوان روی زمین افتاد همه از صحنه درگیری فرار  کردند.

بنا به این گزارش، بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران دستور دستگیری همه افرادی که در این درگیری حضور داشتند را صادر کرد و جسد راننده پژو 206 برای بررسی های فنی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان