//
کدخبر: ۲۷۹۱۸۴ //

دو کشته و یک مجروح بر اثر ریزش سقف یک سوپر مارکت در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع حادثه تخریب سقف یک سوپر مارک در بولوار توس و جان‌باختن دو دختر نوجوان و نجات یک زن توسط آتش‌نشانان خبر داد.

دو کشته و یک مجروح بر اثر ریزش سقف یک سوپر مارکت در مشهد

مسعود ظهوریان با اعلام این خبر اظهار کرد: عصر امروز، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش سقف یک سوپر مارکت در بلوار توس ، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله بیش از ۳۵ نفر از آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۵۰،۳۶ ، ۷، ۱۴،۲۳ ، ۴۹و ۸ را به همراه دو دستگاه جرثقیل آتش‌نشانی محل حادثه درتوس ۱۲۱ اعزام کرد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور نجاتگران و امدادگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد به دلیل نامعلومی سقف یک فروشگاه مواد غذایی به صورت کامل فرو ریخته و این حادثه منجر به محبوس شدن سه خانم در داخل یک مغازه خواروبار فروشی شد. آتش‌نشانان بلافاصله عملیات جست‌وجو و کاوش برای یافتن زیر آوار ماندگان را آغاز کردند که پس از دقایقی آتش‌نشانان موفق به نجات یک زن به صورت زنده از زیر آوار شدند و در ادامه عملیات پیکر بی‌جان دو دختر ۱۳و۸ ساله که به دلیل شدت حادثه و آوار در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بودند از زیر خروارها خاک توسط آتش‌نشانان خارج شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، همه این افراد اعضای یک خانواده‌اند و محل حادثه نیز متعلق به خود آنان بوده است. علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان