//
کدخبر: ۲۷۶۸۷۳ //

یک کشته درآتش سوزی خودرو پراید/ریزش ساختمان قدیمی در کرج

فرمانده انتظامی شهر کرج گفت: عصر امروز آتش سوزی خودرو پراید یک کشته بجای گذاشت و در سمت دیگری از شهر ریزش ساختمان قدیمی موجب به خطرافتادن جان شهروندان شد که خوشبختانه این حادثه بدون صدمه جانی بود.

یک کشته درآتش سوزی خودرو پراید/ریزش ساختمان قدیمی در کرج
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی کرج، عصر امروز در جمع خبرنگاران از آتش گرفتن یک خودرو پراید مقابل امام زاده محمد(س) کرج خبر داد و گفت: در این میان یک نفر جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی کرج افزود: در پی این حادثه شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و گزارش حادثه دادند که مأموران به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد که خودرو دارای 2سرنشین بوده که یکی از آن‌ها در داخل خودرو فوت و دیگری نیز سریعا به مراکز درمانی منتقل شده است.

تعمیرات غیر اصولی موجب ریزش ساختمان در «کوی کارمندان شمالی» کرج شد

گودرزی در ادامه از ریزش ساختمان در کوی کارمندان خبر داد و افزود: این ساختمان قدیمی با کاربری تجاری و مسکونی در بلوار «میرزایی کوی کارمندان شمالی» واقع شده که عصر امروز به علت تعمیرات غیر اصولی ریزش کرد.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: علت کارشناسی وقوع حادثه توسط پلیس و دستگاه‌های مربوطه دردرست بررسی است که متعاقبا اعلام می شود.

وی گفت: در پی اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس و عوامل آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به ایمن سازی محل حادثه و قطع انشعابات ساختمان کردند.

 سرهنگ گودرزی افزود: در بررسی صحنه حادثه مشخص شد که به علت تعمییرات و عدم رعایت موارد ایمنی ساختمان ریزش کرد ه است اما این حادثه هیچ صدمات جانی نداشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان