//
کدخبر: ۲۷۶۴۷۴ //

۵ کشته در تصادف سه خودرو داخل تونل

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: تصادف خونین در جاده اردبیل-سرچم جان ۵ نفر را گرفت.

۵ کشته در تصادف سه خودرو داخل تونل

به نقل از روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان اردبیل دکتر مجید محمد غریبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز بر اثر تصادف سه دستگاه خودروی تریلی، پراید و رانا داخل تونل شماره سه جاده سرچم متاسفانه 5 نفر جان باختنفرتاک نیوزد.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات این سانحه رانندگی افزود: این سانحه شدید رانندگی منجر به فوت 5 نفر و مصدومیت 3 نفر دیگر از سرنشینان شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه فورا بعد از گزارش تصادف به  اورژانس 115 اردبیل سه دستگاه آمبولانس به صحنه اعزام شد، تصریح کرد: همچنین بالگرد امداد رسان نیز به منطقه اعزام شد که دو نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان فاطمی و یک مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس 115 هشتجین به بیمارستان خلخال تحویل داده شد.

غریبانی بیان کرد: از مردم عزیز درخواست داریم، در هنگام بروز حادثه، سریعا با اورژانس 115 و 110 تماس بگیرند و لازم است در صورت بروز تصادف پیش از هر کاری خونسردی خود را حفظ کرده و از ازدحام در محل حادثه بپرهیزند و در صورتی که مصدوم بیهوش باشد و خطر آتش سوزی خودرو وجود ندارد، بیمار را به هیچ وجه جابجا نکنند.

وی افزود: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی بی‌شک می‌تواند این گونه حوادث را کاهش دهد و انتظار می‌رود مردم به قوانین احترام گذاشته و از بروز این حوادث جلوگیری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان