//
کدخبر: ۲۷۵۶۴ //

عشق ممنوعه به زن شوهردار از من قاتل ساخت + عکس

مرد جوان که اسیر عشق ممنوع شده و با نقشه از پیش طراحی شده یک زن، همسر وی را کشته بود پس از جلب رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

عشق ممنوعه به زن شوهردار از من قاتل ساخت + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

یک مرد سالخورده نیز که بعد از 20سال زندگی مشترک همسرش را کشته بود با گذشت 14سال از جنایت توانست با رضایت اولیای دم به زندگی برگردد.

 

یوسف 33 ساله در پی رابطه پنهانی با یک زن به نام زهره و طبق نقشه از پیش طراحی شده شوهر وی به نام جواد را شامگاه بیست و چهارم خرداد 92 در خانه شان کشت و جنازه اش را در زباله های جاده ساوه رها کرد. در حالی که دادستان از طرف پسر 6ساله قربانی برای عاملان این مجازات اشد مجازات خواسته بود وی به قصاص و زهره به 10سال زندان محکوم شد. تا اینکه با پیگیری های متهم و خانواده اش ولی قهری فرزند قربانی ،اعلام گذشت کرد و یوسف از یک قدمی چوبه دار به زندگی برگشت.

 

این مرد دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی  محسن زالی و با حضور دو مستشار از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

 

یوسف در دفاع از خودش گفت : مدتی بود در خیابان با زهره آشنا شده بودم. او با من درد دل می کرد و می گفت شوهرش مرد بدخلقی است و به او خیانت  می کند.من تحت تاثیر حرف های این زن اسیر عشق ممنوع شدم . او نقشه قتل  را کشید و یک شب با من تماس گرفت و گفت به همسرش امپول بیهوشی تزریق کرده است.من شبانه به انجا رفتم و به خاطر التماس های زهره شوهرش را خفه کردم. برای اینکه مطمئن شویم جواد مرده است چند ضربه چاقو هم به از زدم. سپس جنازه را در پتو پیچیدیم و در صندوق عقب ماشین جواد گذاشتیم و آن را در زباله ها رها کردیم.

 

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: در یک قدمی چوبه دار قرار داشتم که پدر و خواهرم خانه هایشان را فروختند و مبلغ 170 میلیون تومان را به حساب پسر 9ساله قربانی واریز کردند. انها همچنین 80 میلیون تومان هم وام گرفتند و آن را به ولی دم دادند تا توانستند رضایت آنها را جلب کنند. حالا خواهر و پدرپیرم مستاجر هستند و زندگی شان را به سختی می گذرانند. من در مدتی که در زندان بودم به اندازه کافی تنبیه شده ام و از قضات دادگاه می خواهم در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا آزاد شود و به سر کار بروم تا شاید بتوانم گذشته ام را جبران کنم.

 

قتل همسر پس از 20 سال زندگی مشترک

دومین محکوم به اعدام که از چوبه دار به زندگی برگشت و دیروز پای میز محاکمه ایستاد اصغر 73ساله بود. این مرد پس از 20 سال زندگی مشترک همسرش را در چهاردهم تیرماه 82 در خانه شان در خیابان ازادی تهران خفه کرد و سپس دست به خودکشی زد. وی که با پلیس تماس گرفته بود به بیمارستا منتقل شد و معجزه اسا زنده ماند.

 

اصغر پس از صدور قصاص به خاطر پیگیری نکردن پرونده اش از سوی اولیای دم 14سال در زندان بلاتکلیف ماند تا اینکه سرانجام توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. پیرمرد دیروز در جلسه دادگاه گفت: از همان ابتدای زندگی با همسرم اختلاف داشتم. او قبلا یکبار ازدواج کرده و از همسرش جدا شده بود اما همیشه پشت سر من بدگویی می کرد و گفت به او خرجی نمی دهم. به همین خاطر بارها سر همین موضوع با هم درگیر شده بودیم. آخرین بار وقتی فهمیدم به همسایه ها گفته است من مرد خسیسی هستم عصبانی دم و با چاقو یک ضربه به او زدم. همسرم فریاد می کشید که دستم را جلوی دهانش گرفتم اما یکباره بیهوش شد. من همان موقه با اروژانس تماس گرفتم و با چاقو خودزنی کردم اما زنده ماندم.

 

حالا هم 14سال است در زندانم و چیزی برای از دست دادن ندارم ولی از قضات دادگاه می خواهم تا حکم به ازادی ام صادر کنند. من نمی خواهم در زندان بمیرم.

 

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا حکم صادر کند. با توجه به رضایت اولیای دم و طبق ماده 612 قانون  مجازات اسلامی مجرمان به 3 تا 10 سال زندان با احتسایب روزهای بازداشت محکوم خواهند شد.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان