//
کدخبر: ۲۳۷۵۸ //

قتل یک زن در حمله مرد کثیف

دزد جوان در یک سناریوی کیف قاپی از پیرزن تنها در مشهد قاتل شد.

به گزارش فرتاک نیوز، چند روز قبل زن 70 ساله ای برای رفتن به مجلس روضه خوانی از خانه اش در محدوده بلوار دانشجوی مشهد خارج شد و به آرامی به سمت خانه ای که روضه زنان بود قدم برمی داشت.

فخری زمانی که وارد خیابان فرعی شد نمی دانست دزد موتور سواری در کمین اش است و در همین لحظه جوان موتور سوار به سرعت به کنار فخری رسید و دست روی دسته کیف زنانه انداخت و قصد کیف قاپی داشت که در این صحنه فخری در برابر این دزد تک رو مقاومت کرد.

این زن که نمی خواست طعمه سارق جوان شود کیفش را محکم گرفت اما دزد جوان دست بردار نبود و در همین کش مکش فخری روی زمین افتاد و در حالیکه دستش به کیفش بود روی زمین کشیده شد و دزد جوان توانست کیف زنانه را که 100 هزار تومان پول در آن بود به سرقت  ببرد.

فخری به خاطر ضربه ای که به سرش وارد شد بود روی زمین بیهوش شد و شاهدان ماجرا در تماس با امدادگران اورژانس و پلیس  از ماجرای کیف قاپی جوان موتور سوار خبر دادند و خیلی زود امدادگران اورژانس با حضور در محل حادثه وی را به بیمارستان منتقل کردند.

فخری که در وضعیت کما قرار داشت در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر بود اما تلاش پزشکان برای نجات جان این زن 70 ساله پس از 4 روز به نتیجه نرسید و فخری روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بدین ترتیب خانواده فخری با حضور در اداره پلیس از دزد جوان که عامل مرگ مادرشان شده بود اعلام شکایت کردند و تیمی از ماموران برای دستگیری این متهم تکرو وارد عمل شدند.

بنا به این گزارش، تحقیقات فنی با توجه به سرنخ هایی که از دزد جوان به دست آمده در دستور کار ماموران پلیس مشهد قرار گرفته است.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان