//
کدخبر: ۲۷۳۹۵۲ //

مرگ های مرموز با قرص لاغری/ز ۲ پسر جوان تهرانی شب قرص و دیگر بیدار نشدند

3 پسر جوان برای لاغر شدن به یک عطاری رفتند و قرص لاغری خریدند اما 2 جوان به کام مرگ فرو رفتند و جوان دیگر در یک قدمی مرگ با تلاش پزشکان زنده ماند.

مرگ های مرموز با قرص لاغری/ز 2 پسر جوان تهرانی شب قرص و دیگر بیدار نشدند
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 9:45 دقیقه صبح روز چهارشنبه 15 مرداد امسال ماموران کلانتری 152 خانی آباد در جریان مرگ مشکوک پسر 19 ساله ای به نام احمد قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس واحدی برای تحقیقات و بررسی دقیق به محل اعزام شدند.

مادر احمد در تحقیقات پلیسی گفت: احمد دانشجوی رشته مدیریت بود و شب گذشته ساعت 22 بود که به خانه آمد و عنوان کرد همراه 2 تن از دوستانش به نام حمید و شهرام پیتزا خورده اند و سپس به اتاقش رفت تا اینکه صبح وقتی برای بیدار کردنش به اتاق پسرم رفتم هر چه او را صدا زدم جوابی نشنیدم و متوجه شدم پسرم به کام مرگ فرو رفته است.

دومین مرگ مرموز

کارآگاهان برای تحقیقات بیشتر به سراغ شهرام و حمید که شب قبل با احمد به رستوران رفته بودند رفتند و پی بردند که شهرام 21 ساله نیز در سناریوی مرموزی در ساعت 10:10 صبح روز چهارشنبه 15 مرداد به کام مرگ فرو رفته است.

تنها فردی که از جمع این 3 دوست زنده مانده بود حمید بود و ماموران خیلی زود تحقیقات را از وی آغاز کردند و حمید با اطلاع از مرگ دوستانش شوکه شده بود.

مرگ های مرموز با قرص لاغری

حمید در تحقیقات به ماموران گفت: من، شهرام و احمد از دوستان قدیمی و صمیمی بودیم و دوشنبه شب همگی با هم بودیم و در رستوران پیتزا خوردیم که شهرام به خاطر اضافه وزنی که داشت ادعا کرد یکی از دوستانش به نام فرهاد یک مغازه عطاری در سه راه شریعتی در خانی آباد می شناسد که قرص لاغری دارد.

وی ادامه داد: شهرام پیشنهاد داد به مغازه عطاری برویم و قرص لاغری بخریم و بخوریم اما من به آنها گفتم مشکلی در وزنم ندارم و به قرص های دست ساز اعتماد نمی کنم به همین خاطر احمد و شهرام خودشان به مغازه عطاری رفتند و دیگر از آنها اطلاع نداشتم تا اینکه پلیس به سراغم آمد و شنیدم 2 تن از بهترین دوستانم را از دست داده ام.

کارآگاهان در ادامه به سراغ مغازه فرهاد رفتند و متوجه شدند شامگاه دوشنبه فرهاد نیز پس از خوردن قرص لاغری مسموم شده و به بیمارستان منتقل شده است.

نجات فرهاد از مرگ

برادر فرهاد در تحقیقات به ماموران گفت: چندی قبل شهرام یک بار از عطاری قرص لاغری خریده بود اما نصف آن را مصرف کرده بود اما دوشنبه شب برادرم و شهرام و احمد به عطاری رفتند و قرص لاغری خریدند، برادرم نصف قرص را خورد اما شهرام و احمد یک قرص و نصفی خوردند که بعد از چند ساعت حال برادرم بد شد و به بیمارستان رساندیم و خدا روشکر از مرگ نجات پیدا کرد و تازه با خبر شدم که شهرام و احمد فوت کرده اند.

بنا بر این گزارش، قاضی واحدی در این مرحله دستور داد تا صاحب عطاری بازداشت شود و تحقیقات تکمیلی در این پرونده مرموز ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان