//
کدخبر: ۲۶۹۹۰ //

دایی خواهزدهاش را با گلوله ساچمه ای کشت

دایی که خواهرزاده اش را با گلوله ساچمه ای از پا در آورده بود ، در کمتر از 10 دقیقه دستگیر شد.

به گزارش فرتاک نیوز، فرمانده انتظامی علی آبادکتول از دستگیری قاتلی در کمتر از ده دقیقه پس از ارتکاب قتل خبر داد و گفت: ضارب در درگیری با خواهر خود او و دو فرزندش را هدف گلوله اسلحه ساچمه ای قرار داده که در این حادثه یک خواهرزاده اش کشته شده است.سرهنگ علی اکبر اژدری  افزود: در پی اعلام وصول گزارش مصدومیت و تیراندازی، بلافاصله مامورین با نیروهای یگان امداد به منطقه اعزام و با شناسائی ضارب، وی را دستگیر و افراد زخمی به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی؛ در این حادثه ضارب با اسلحه 2 لول ساچمه ای به خواهر خود و دو فرزندش که همراه او بوده اند شلیک کرده و بلافاصله متواری شده است که توسط مردم شناسایی و از سوی ماموران دستگیر و با ضبط اسلحه به دستگاه قضایی تحویل شد.

وی ادامه داد: این درگیری در چهار راه باهوش شهر علی آبادکتول بین خواهر و برادر به دلیل اختلافات خانوادگی بر روی املاک و زمین رخ داده و متاسفانه در نتیجه آن یکی از خواهرزاده های ضارب به علت شدت جراحات وارده به ناحیه زیر گلو ،پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ اژدری گفت: مادر و فرزند دیگرش هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار دارند و به گفته تیم پزشکی حال آنان رضایت بخش است.

علی آباد کتول در 33 کیلومتری شرق گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان