//
کدخبر: ۲۶۸۸۱ //

طلاق، ۳ ساعت پس از ازدواج!

یک مرد هندی تنها سه ساعت پس از ازدواجش مجبور به طلاق همسر خود شد و مردم سرش را به‌دلیل این‌که عروس او را «طمع‌کار» دانسته بود، تراشیدند و عروس در همان روز با مرد دیگری ازدواج کرد.


طلاق، 3 ساعت پس از ازدواج!
به گزارش فرتاک نیوز،

 خانم روبانا پروین 18 ساله با مونتاج انصاری 26 ساله در روستایی در شرق هند ازدواج کردند. اما پس از ازدواج آنها، داماد که راننده موتورهای ریکشاست، خواستار جهیزیه هنگفت از عروس شد و تأکید کرد که باید یک موتورسیکلت گران‌قیمت برای او خریداری شود.

 

پدر عروس که صاحب یک هتل است پیش از ازدواج برای داماد خود یک موتور خریده بود اما داماد از آن راضی نبود و یک مدل بهتر را طلب کرده بود.

 

یک شاهد گفت: همه به داماد می‌گفتند که آرام باشد و سعی داشتند او را متقاعد کنند که همان موتور قبلی را بپذیرد. اما او همچنان تهدید می‌کرد که بدون عروس تازه خود به خانه خواهد رفت. پدر عروس و داماد هم با هم بحث‌وجدل داشتند و صحنه بدی شکل‌گرفته بود.

 

در پی این اتفاق، روبانا نزد قاضی رفت و با حمایت خانواده‌اش از داماد طلاق گرفت. پدر عروس گفت تضمین گرفته که خانواده داماد تمام هدایا و پول جهیزیه‌ای را که دریافت کرده‌اند، پس دهند.

 

ساکنان محلی که از این اتفاق و رفتار داماد به خشم آمده بودند برای تنبیه او مجبورش کردند چند جفت کفش و پلاکاردی را از گردنش آویزان کند که روی آن نوشته شده بود: «من به جهیزیه طمع دارم.»

 

جالب آن‌که در همان روز عروس با مرد دیگری ازدواج کرد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان