//
کدخبر: ۲۶۰۰۲۳ //

اعدام قاتل پلید کودک ۴ ساله اهوازی در گنبد

قاتل کودک 4ساله اهوازی صبح امروز در زندان گنبدکاووس اعدام شد.

اعدام قاتل پلید کودک 4 ساله اهوازی در گنبد

 به گزارش فرتاک نیوز، قاتل در مراحل بازجویی و تحقیقات اعلام کرده بود هنگامی که در ورودی بازارچه ایستاده بود متوجه این کودک شد و با بردن او به منطقه‌ای نزدیک مرز ایران و ترکمنستان، پس از کشتن کودک و تجاوز به او، پیکر بی جانش را در همان نقطه رها کرد.

۱۴ فرودین سال ۱۳۹۴ بود که خبر گم شدن کودک چهار ساله خانواده اهوازی موجی از نگرانی و همراهی مردم استان گلستان برای یافتن این کودک را در فضای خبری استان گلستان به راه انداخت.

چند روز بعد، در روز ۲۱ فروردین همان سال پیکر بی جان این کودک توسط چوپانان در نوار مرزی ایران و ترکمنستان پیدا و همه امیدها برای زنده پیدا کردن این کودک و بازگشت او به آغوش خانواده اش که مهمان نوروزی استان گلستان بودند به یاس تبدیل شد.تحقیقات و سرنخ‌ها قاضی پرونده را به قاتل این کودک بی گناه رساند فردی که اطراف بازارچه مرزی اینچه سکونت داشت.

قاتل در مراحل بازجویی و تحقیقات اعلام کرده بود هنگامی که در ورودی بازارچه ایستاد بود متوجه این کودک شد و با بردن او به منطقه‌ای نزدیک مرز ایران و ترکمنستان، پس از کشتن کودک و تجاوز به او، پیکر بی جانش را در همان نقطه رها کرد.با درخواست خانواده کودک، حکم قصاص قاتل صادر و پس از تایید در دیوان عالی کشور، صبح امروز در زندان گنبد کاووس به دار مجازات آویخته شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان