//
کدخبر: ۲۴۷۵۰۸ //
در زاهدان رخ داد

برملا شدن راز قاتلین در گم شدن جوان ۳۰ ساله

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ، راز مفقود شدن جوان 30ساله زاهدانی با دستگیری 4 قاتل او روشن شد.

برملا شدن راز قاتلین در گم شدن جوان 30 ساله

 به گزارش فرتاک نیوز؛ ابراهیم ملاشاهی  اظهار کرد: در پی اعلام فقدانی جوانی 30 ساله در شهر زاهدان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، این جوان در پنجم دی ماه سال جاری با یک دستگاه خودروی پژو 405 از منزل خارج و دیگر بازنگشته بود و تلاش 48 ساعت اعضای خانواده او نیز برای یافتنش نتیجه ای نداشت که با حضور آنها در پلیس آگاهی و تشکیل پرونده فقدانی بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس آغاز شد.

سرهنگ ملاشاهی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده در ادامه تحقیقات خود برای پیدایش فرد مفقودی، با جمع آوری سرنخ هایی، به فردی که این جوان با او اختلافاتی داشته و از او در مراجع قضائی شکایت کرده بود مضنون و با انجام یکسری اقدامات تخصصی، پی به ربوده شدن او توسط این فرد بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از حصول اطمنیان از موضوع با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این متهم 28 را دستیگر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده که پس از روبروشدن با ادله و مستندات پلیس به ربودن این جوان با همکاری 3 تن از دوستان خود و سپس قتل او با انگیزه انتقام جویی اعتراف کرد.

ملاشاهی گفت: همدستان این در چند عملیات مجزا دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان