//
کدخبر: ۲۵۳۶۲۵ //

سرقت در تهران دستگیری در پاوه/ کشف ۶ میلیارد ریال تجهیزات پزشک ی مسروقه

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش و تیزهوشی ماموران پلیس پاوه، سارقی که در تهران اقدام به سرقت مقدار زیادی تجهیزات پزشکی به ارزش 6 میلیارد ریال کرده بود، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

سرقت در تهران دستگیری در پاوه/ کشف 6 میلیارد ریال تجهیزات پزشک ی مسروقه

به گزارش فرتاک نیوز از کرمانشاه، سرهنگ "جمال سلمانی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام شکایت مسئولان یکی از کلینک های پزشکی حوزه کلانتری 103 گاندی تهران مبنی بر سرقت مقدار زیادی از تجهیزات پزشکی گرانقیمت، پرونده ای در این خصوص به جریان افتاد.

وی افزود: متعاقب آن و با بررسی های انجام شده مشخص شد این سارق حرفه ای، وسایل پزشکی مسروقه را به شهر پاوه منتقل و قصد دارد آن ها را از طریق مرز به خارج کشور منتقل کند.

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پاوه به سرعت وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و بررسی های لازم موفق به شناسایی مخفیگاه سارق حرفه ای شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم مورد نظر اقدام و در بازرسی های صورت گرفته موفق به کشف اموال مسروقه از قبیل دستگاه اکسیمتر (گیرنده ضربان قلب)، دستگاه کلونوسکوپی، آندوسکوپی، فشار سنج دیجیتال، 800 عدد دستکش لاتکس و همچنین مبلغ 15 میلیون ریال پول نقد شدند.

وی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش تجهیزات پزشکی مسروقه کشف شده به 6 میلیارد ریال می رسد.

سرهنگ سلمانی در پایان و با اشاره به قاطعیت پلیس کرمانشاه در برخورد با جرایم، گفت: یکی از موضوعاتی که در سال جدید به صورت جدی از سوی پلیس دنبال می شود برخورد با پدیده سرقت و دستگیری سارقان است که امنیت روانی جامعه را هدف گرفته اند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان