//
کدخبر: ۲۵۲۲۳۳ //

کشف ۳۰ میلیارد ریال خودرو سرقتی در کرمانشاه

جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارقین مامور نما و کشف دو دستگاه خودور به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.

کشف 30 میلیارد ریال خودرو سرقتی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "جمال سلمانی" در این خصوص گفت: در پی اطلاع ماموران انتظامی استان مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز در حوالی شهر کرمانشاه، سریعاً اکیپی از ماموران به محل اعزام شدند.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و انجام کار تحقیقات متوجه شدند که سرنشینان یک دستگاه تویوتا پرادو با نشان دادن تابلو ایست و متوقف کردن خودرو تویوتا لندکروز و تهدید راننده با سلاح، خودور وی را سرقت نموده اند.

وی افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری منابع و مخبرین خود موفق به شناسایی سارقان شدند.

جانشین انتظامی استان اظهار داشت: با شناسایی محل اختفای سارقان در یک علمیات ضربتی و غافلگیرانه، یکی از سارقین در کرمانشاه دستگیر و در بازرسی از منزل وی، خودرو سرقتی کشف گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری دیگر سارق در شهر کرمانشاه، تصریح کرد: خودروی که سارقین از آن برای سرقت استفاده کرده بودند، کشف و با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که این خودرو در یک سرقت مسلحانه در شهرتبریز به سرقت رفته است.

وی بیان این مطلب که سارقین جهت بررسی های تخصصی و فنی در اختیار پلیس آگاهی می باشند، گفت: بنا به نظر کار کارشناسان ارزش این دو خودرو 30 میلیارد ریال برآورد گردیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان