//
کدخبر: ۲۳۵۵۸ //

باند توزیع ارزهای تقلبی در اصفهان منهدم شد

اصفهان- اعضای باندی که اقدام به تهیه و توزیع ارز های تقلبی می کردند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۲۰۰ هزار پوند تقلبی کشف شد.

باند توزیع ارزهای تقلبی در اصفهان منهدم شد

به گزارش فرتاک نیوز، و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان ارز های تقلبی در سطح شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای باندی در زمینه تهیه و توزیع ارز تقلبی فعالیت می کنند، موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی سرانجام مخفیگاه سه نفر از متهمان را شناسائی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه اکیپ های عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی افزود: متهمان پس از دستگیری در اعترافات خود دو نفر دیگر از همدستانشان را معرفی کردند که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با شناسائی خودروی آنان در یکی از خیابان های سطح شهر آنان را نیز دستگیر و در بازرسی از خودروی متهمان تعداد دو پک بسته بندی شده حاوی ۲۰۰ هزار پوند تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و پنج متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان با بیان اینکه مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و ایجاد امنیت در بازار از اولویت های پلیس است گفت: اصفهان یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی کشور محسوب می شود و پلیس نیز تمام امکانات و توان خود را بکار می بندد تا امنیت اقتصادی خوبی را برای سرمایه گذاران و فعالان این حوزه فراهم کند.

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان