//
کدخبر: ۲۳۵۴۱۷ //

نجات معجزه آسای راننده ایسوز از مرگ در جنوب تهران +تصاویر

راننده خاور ایسوز در یک تصادف هولناک تا یک قدمی مرگ پیش رفت.

نجات معجزه آسای راننده ایسوز از مرگ در جنوب تهران +تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

نخستین روز دی ماه سال جاری مسلم 32 ساله که راننده خاور ایسوز که از جنوب ایران به تهران آمده بود پس از بار زدن درهای ام دی اف به سمت اهواز راه افتاد.

عقربه ها ساعت 6 و 30 دقیقه یکشنبه اول دیماه را نشان می داد، مسلم سوار بر خودرویش در جاده ساوه بود که ناگهان یک تریلی با سرعت به خودروی ایسوز او برخورد می کند و یک تصادف هولناک در جاده ساوه رقم می خورد.

خودروی تریلی پس از مچاله کردن خودروی ایسوز در دره بیابان اطراف جاده واژگون می شود، مسلم در این حادثه به صورت معجزه آسایی زنده ماند و تیم های امدادی او را که از ناحیه دست و پا به شدت مصدوم شده بود به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل کردند.

4CuqMPfJColp

مسلم 32 ساله که دو فرزند دارد پس از 15 روز که روی تخت بیمارستان تحت نظر است به خبرنگار رکنا گفت: من راننده هستم و با خودروی دوستم کار می کنم که این حادثه هولناک برایم رقم خورد.

وی افزود: هرکسی عکس خودرویم را می بیند باور نمی کند که من زنده هستم و این یک معجزه از سوی خدا هست که می توانم هنوز خانواده ام را ببینم.

مرد جوان ادامه داد: شنیدم راننده تریلی لاستیک خودرویش ترکیده و کنترلش را از دست داده و با خودروی من برخورد کرده است که در این حادثه 3 انگشت دستم و کف دستم را قطع کردند و هنوز استخوان مچ دستم بیرون است و پزشکان مرحله به مرحله کار درمان را انجام می دهند، امروز باید به اتاق عمل بروم و پای راستم را که از 3 جا شکسته شده عمل کنند و فکر نکنم دیگر بتوانم کار رانندگی را انجام دهم.

PkBtV9madW6i

مسلم که نگران فرزند و آینده خانواده اش است گفت: شرایط مالی خوبی ندارم و این حادثه باعث شده تا بیکار شوم و تا مدت ها نمی توانم رانندگی کنم و کلی قسط و بدهکاری دارم که تنها دغدغه ذهنی ام پرداخت بدهی و تامین هزینه زندگی زن و بچه هایم است.

وی در پایان گفت: اگر یک خیر پیدا شود و کمکم کند از نظر ذهنی کمی آرام می شوم و از نگرانی فرزندان و خانواده ام بیرون می ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان