//
کدخبر: ۲۳۲۶۹۱ //

مامور پلیس جوان کرمانشاهی را از مرگ حتمی نجات داد

جوان 27 ساله کرمانشاهی که با مصرف تعدادی زیادی قرص قصد داشت به زندگی خود پایان دهد با حضور به موقع مامور پلیس، از مرگ حتمی نجات یافت.

مامور پلیس جوان کرمانشاهی را از مرگ حتمی نجات داد
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی پیش مادری نگران و مضطرب با پلیس 110 تماس گرفت و ماموران را در جریان اقدام پسرش مبنی بر خودکشی و پایان دادن به زندگیش مطلع کرد.

این مادر نگران در این تماس عنوان کرد: دقایقی قبل پسر جوان 27 ساله اش در تماسی با برادرش عنوان کرده که حوالی میدان آزادی کرمانشاه قصد خودکشی دارد و برای نجات فرزندش از پلیس استمداد می طلبید

با دریافت این گزارش از سوی پلیس 110، موضوع به سرعت به واحدهای گشتی حوالی میدان آزادی گزارش شد، در این میان استوار "سید احسان امیری" که در حال گشت بود با دریافت این گزارش جستجوی خود را برای یافتن محمود و خودروی وی به سرعت آغاز کرد.

زمان به سرعت در حال سپری شدن بود و لحظه ای تاخیر در اجرای ماموریت ممکن بود محمود 27 ساله برای همیشه جان خود را از دست بدهد و مادری برای همیشه در داغ جگرگوشه اش عزادار شود.

استوار امیری به سرعت نقطه به نقطه میدان آزادی را جستجو کرد تا نهایتا توانست پسران جوان را داخل خودروی سمند خود که بی حال روی فرمان خودرو افتاده بود پیدا کند.

وقت تنگ تر از آن بود که استوار امیری بخواهد نیروهای اورژانس را مطلع و منتظر حضور آنها بماند، با کمک یکی دو نفر دیگر از شهروندان محمود را از خودرو پیاده و سوار بر خودروی پلیس کرده و به بیمارستان منتقل کردند.

دکتر بخش به سرعت اقدامات اولیه برای نجات جان بیمار را انجام داد و به استوار امیری هم اعلام کرد اگر دقایقی دیرتر محمود را به بیمارستان می رساندند او جان خود را از دست داده بود.

حال دیگر خانواده جوان 27 ساله نیز در جریان قرار گرفته بودند، آنها هم سراسیمه خود را به بیمارستان رساندند و با دیدن مامور پلیس و پرستارانی که کار درمان محمود را انجام می دادند خیالشان راحت شد.

پسر خانواده با مسئولیت پذیری و حضور به موقع استوار "سید احسان امیری" مامور پلیس شهرستان کرمانشاه از مرگ حتمی نجات یافت تا برگ زرین دیگری بر افتخارات پلیس استان افزوده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان