//
کدخبر: ۲۳۴۷۶۵ //

کشف ۳۶۰ کیلو تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 360 کیلوگرم تریاک در ورودی شهر کرمانشاه کشف شد.

کشف 360 کیلو تریاک در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مطلع شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد این باند 3 نفره قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های جنوبی کشور به شهر کرمانشاه جهت توزیع را دارند که توقیف محموله در دستور کار قرار گرفت.

سردار جاویدان ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس همدان شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان را انجام و طی فرصتی مناسب در ورودی شهر کرمانشاه پس از مدتی تعقیب نامحسوس نسبت به توقیف 3 دستگاه خودروی متعلق به آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از این خودروها، 360 کیلوگرم تریاک کشف و هر 3 عضو باند نیز دستگیر شدند.

** کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در استان کرمانشاه

وی در ادامه از کشف 2 تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین، مرفین، گارس، حشیش، شیشه و ... در استان تا پایان آذر خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک هزار و 862 کیلوگرم بود ۸ درصد رشد نشان می دهد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری 5 هزار و 440 نفر در حوزه مواد مخدر خبر داد و گفت: در 9 ماه سپری شده از سال جاری 23 باند تهیه و توزیع نیز شناسایی و منهدم شده اند.

فرمانده انتظامی استان در پایان، مبارزه با باندهای تهیه و توزیع و قاچاقچیان مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.

photo_2020-01-02_14-07-47

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان