//
کدخبر: ۲۳۴۶۱۳ //

سقوط بالابر پارکینگی خودرو ۲ مجروح بر جای گذاشت

افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان و نجاتگران دو ایستگاه آتش‌نشانی به سانحه دیدگان سقوط بالابر پارکینگی خودرو در یک مجتمع مسکونی در خیابان احمدآباد این شهر خبر داد.

سقوط بالابر پارکینگی خودرو ۲ مجروح بر جای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، سر آتشیار مرتضی باقری اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط بالابر پارکینگی خودرو بر روی دو نفر در یک مجتمع مسکونی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های ۳ و ۴۰ آتش‌نشانی مشهد را به‌محل حادثه در خیابان ابوذر غفاری اعزام کرد.

افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران و آتش‌نشانان در محل مشخص شد، بالابر پارکینگی خودرو در یک مجتمع مسکونی 6 طبقه در حین تست نهایی قبل از بهره‌برداری، بر روی ۲ کارگر نصاب آن سقوط می‌کند که منجر مجروح و محبوس شدن این دو نفر زیر کفی بتنی این بالابر می‌گردد که نیروهای نجات و امداد آتش‌نشانی بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه و تخصصی افراد محبوس شده را از زیر این بالابر خودرویی رهاسازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: نجاتگران آتش‌نشانی مجروحان این حادثه را تحت نظارت تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل از طبقه منفی ۳ به‌سطح زمین منتقل و برای اعزام به مراکز درمانی تحویل آمبولانس دادند.

گفتنی است؛ علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان