//
کدخبر: ۲۳۱۷۷۵ //

گازگرفتگی مرگبار در منطقه الهیه مشهد

افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد از گازگرفتگی یک خانم و آقا در پی نشست گاز مونوکسید کربن از بخاری یک منزل مسکونی در غرب این شهر خبر داد.

گازگرفتگی مرگبار در منطقه الهیه مشهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، سرآتشیار مهدی یکه گفت: عصر امروز در پی اعلام گزارش گازگرفتگی به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۷ به محل حادثه در منطقه الهیه اعزام شد.

افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد، زن و مردی حدودا ۳۰ ساله به‌دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، دچار مسمومیت شده‌اند که متأسفانه آقای میانسال بر اثر شدت مسمومیت در دم جان باخته و خانم جوان نیز با علائم مسمومیت بالا توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شده بود.

گفتنی است؛ در بررسی‌های بیشتر با استفاده از دستگاه گازسنج در محیط داخلی منزل مشخص شد، نقص فنی در سیستم دودکش بخاری این واحد مسکونی یکی از دلایل احتمالی، این گازگرفتگی مرگبار بوده و تحقیقات بیشتر درباره علت دقیق وقوع این حادثه با توجه به غیراستاندارد بودن لوله دودکش بخاری، توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۷۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان