//
کدخبر: ۲۳۱۶۹۰ //

۲تروریست قاتل ۲ پلیس خرم‌آباد دستگیر شدند/ آنها تانکر سوخت را منفجرکردند

رئیس‌کل دادگستری لرستان از دستگیری دو تروریست حادثه انفجار تانکر سوخت در ۱۷ بهمن ماه سال گذشته که منجر به شهادت دو نیروی خدوم ناجا در مرکز لرستان شد، خبر داد.

۲تروریست قاتل ۲ پلیس خرم‌آباد دستگیر شدند/ آنها تانکر سوخت را منفجرکردند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد رزم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوعی که باعث دغدغه خاطر هم استانی‌ها شده بود این بود که در ۱۷ بهمن ماه ۹۷ شاهد یک واقعه تروریستی در منطقه «دره گرم» خرم آباد بودیم، اظهار داشت: توسط دو نفر که متهم هستند؛ دو نفر از نیروهای خدوم نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و تانکر سوخت خالی در جنب پمپ بنزین را منفجر کردند.

وی تصریح کرد: با تلاش های بسیار خوب و جدی و اقدامات لازم فنی نیروهای گمنام امام زمان (عج) در کمتر از ۸ ماه این دو قاتل و تروریست شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه به زودی این دو تروریست در دادگاه کیفری به صورت علنی محاکمه می شوند، گفت: جزئیات موضوع تهیه سلاح و مقدمات و جلیقه ها و نحوه اجرای عملیات را در فرصت مناسبی به سمع و نظر مردم لرستان می رسانیم.

رزم با بیان اینکه بحث قتل های مهم و حساسی را داریم که با تقسیم کار جامعه اطلاعاتی استان و ستاد جرایم خاص پیگیری می شوند، یادآور شد: تعدادی از قاتلین که شناسایی نشده اند و یا متواری هستند، با تقسیم کار بین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر می کنیم.

براساس این گزارش، در ساعت ۲ بامداد روز ۱۷ بهمن ماه سال گذشته، مأموران گشت انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین گشت زنی در محله «دره گرم» به دو سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ‌بنزین پارک شده بود، مشکوک شدند که آن‌ها به‌محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می‌کنند. در این درگیری، مهاجمان به تانکر خالی سوخت گاز مایع که در محوطه پمپ‌بنزین پارک شده بود تیراندازی می‌کنند که به انفجار مهیب و شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور منجر می‌شود. در این درگیری، «نجم الدین باوی» از سربازان دلاور و جان‌برکف نیروی انتظامی و ستوان یکم «جابر بیرانوند» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: شوک
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان