//
کدخبر: ۲۲۶۶ //

آخرین فرصت برای دیدن روشنی/ قربانی اسید پاشی های مشکوک اصفهان چه درخواستی دارد؟

وضعیت بینایی سهیلا جورکش، یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان، این روزها در مرحله‌ای حساس قرار دارد به گونه‌ای که مادرش می‌گوید: سهیلا باید برای ترمیم شبکیه چشم چپ، به خارج از کشور اعزام شود.

آخرین فرصت برای دیدن روشنی/ قربانی اسید پاشی های مشکوک اصفهان چه درخواستی دارد؟

به گزارش فرتاک نیوز، دوربینی در چشم او انجام شد، شش ماه بینایی داشت ولی نتوانستند این دوربین را ثابت نگهدارند و به همین دلیل به ایران برگشتیم. اما 10 روز بعد چشم سهیلا سوزش و خارش پیدا کرد. شب عید قربان، جراحی روی چشم چپش انجام شد. در این دو ماه هم به صورت مدام برای معاینه به تهران می‌آمدیم.اما پزشکان گفته‌اند که چشم قرنیه ندارد همچنین نمی‌توانند شبکیه را با لیزر ترمیم کنند. به همین دلیل دخترم باید خیلی سریع به خارج اعزام شود. الان 50 روز است که این شبکیه از دست رفته و لکه سیاه چشم سهیلا هر روز بیشتر می‌شود.

سهیلا جورکش نیزدرباره شرایط زندگی‌اش گفت: روزگار سختی بر من می‌گذرد.هم‌اکنون وضعیت چشمم اورژانسی است. قرنیه‌ای که برای حفظ چشم در اسپانیا گذاشته شده بود در ایران برداشته شد و شبکیه در حال کشش و پارگی است و اگر از دست برود، هیچ راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد. حالا همه امیدم به بازگشت بینایی در چشم چپ است. درمرحله‌ای هستم که امیدی برای درست شدن شبکیه وجود ندارد و از تمام مسئولان کمک می‌خواهم که به داد من برسند تا به صورت اورژانسی به کشوری که پزشکان انتخاب می‌کنند اعزام شوم. اگر شبکیه چشم من پاره شود منجر به نابینایی ابدی‌ام می‌شود.ضمن اینکه وزیربهداشت دستور اعزام من را داده‌اند با این حال امیدوارم همه دست اندرکاران کمک کنند هرچه سریعتر اعزام شوم.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان