//
کدخبر: ۲۱۶۳۹۷ //

سانحه رانندگی در پایتخت

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از برخورد یک دستگاه پژو پارس با دو خودرو دیگر خبر داد و گفت: این حادثه 3 مجروح در پی داشت.

 سانحه رانندگی در پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد رازقی" در توضیح این خبر بیان داشت: شب گذشته در مسیر بزرگراه همت غرب به شرق بعد از پل باکری (منطقه 27) یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید و یک خودرو وانت به شدت برخورد کرد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: پس از برخورد پژو با وسیله نقلیه اول، کنترل از دست راننده پژو خارج و خودروی وی با وسیله نقلیه دومی برخورد می کند.

به گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه پس از وقوع این تصادف، بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت در موقعیت حاضر و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علت حادثه پرداختند تصریح کرد: 3 مصدوم این حادثه سریعا توسط عوامل امدادی و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رازقی، علت این حادثه را  عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو پارس اعلام و به رانندگان توصیه کرد: چنانچه در قبل و حین رانندگی احساس خستگی و خواب آلودگی کردند حتما از ادامه حرکت صرف نظر و پس از استراحت کافی و رفع خستگی اقدام به رانندگی کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان