//
کدخبر: ۲۱۰۱۱۷ //

قاتل شرور دستگیر شد

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک شرور قاتل در دلگان خبر داد و گفت: از وی سه قبضه کلاش، یک قبضه کلت کمری، 250 فشنگ جنگی و یک دستگاه پژو که مسلحانه به سرقت رفته بود، کشف شد.

قاتل شرور دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری افزود: با تلاش وپیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان و در راستای پیگیری پرونده های معوقه قاتل مرد 57 ساله دلگانی که 2 سال پیش در یک اقدام مسلحانه مخوف به قتل رسید بود، شناسایی ودستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از فرد قاتل که از افراد شرور و سابقه دار است، سه قبضه کلاش، یک قبضه کلت کمری، 250 فشنگ جنگی و یک دستگاه پژو که مسلحانه به سرقت رفته بود، کشف شد.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده در حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با یک قبضه سلاح کلاش به سمت راننده و سرنشین یک دستگاه پیکان وانت که در محدوده روستای "کلان ظهور" در حرکت بودند، تیراندازی کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده 57 ساله خودرو وانت در اثر اصابت چند گلوله کلاش و شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سرنشین 66 ساله خودرو نیز از ناحیه دست چپ مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

سردار قنبری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های موجود و یک سری تحقیقات میدانی یکی از متهمان را که جوانی 22 ساله است را کمتر از یک ماه از وقوع این جنایت دستگیر کرده که وی در بازجویی های به عمل آمده به قتل در پی اختلافات قبلی با همدستی فردی 21 ساله اعتراف کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه متهم دیگر پرونده دائم محل اختفایش را تغییر می داد؛ روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می رفت تا اینکه کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی ردی از قاتل فراری را در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر بدست آورده و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهم که فردی شرور و سابقه دار است، سه قبضه سلاح کلاش، 14 تیغه خشاب حاوی 220 فشنگ جنگی، یک قبضه کلت رولور به همراه 23 فشنگ جنگی و یک دستگاه پژو 405 که متهم در اسفندماه سال 96 در یک سرقت مسلحانه سرقت کرده بود‌، کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به قتل به دادسرا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم را بر هر چیزی ترجیح داده و با هر کس که بخواهد امنیت و آرامش شهروندان را برهم زند؛ برخورد قاطع خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان