//
کدخبر: ۱۲۳۴۵۵ //

تلاش پلیس آمل قاتل فراری را زمین گیر کرد

دادستان آمل گفت: قاتل فراری که با تیراندازی موجب قتل جوان آملی شده بود دستگیر شد.

تلاش پلیس آمل قاتل فراری را زمین گیر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی طالبی دادستان عمومی و انقلاب آمل از دستگیری قاتل فراری که با تیراندازی موجب قتل جوان آملی شده بود خبر داد و گفت: قاتل فراری با نام (ح ه) خود را به نیروی انتظامی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه دیگر متهمان هم در چنگال قانون هستند، گفت: با شناسایی محل اختفا آنها، به زودی دیگر عوامل شریک در قتل هم دستگیر می‌شوند.

طالبی ادامه داد:دوشنبه ۵ شهریور سرنشین خودرو زانتیا در کوچه آفتاب ۲۶ خیابان هراز در حضور مردم با سلاح شکاری به سمت ۲ جوان تیراندازی کرد و متواری شد که بر اثر آن کامران خزایی به قتل رسید.

تلاش پلیس آمل قاتل فراری را زمین گیر کرد

سرهنگ آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز گفت: درپی وقوع قتل مرحوم خزایی در خیابان امام خمینی امل و فرار قاتل ، با تلاش وپیگیری شبانه روزی مامورین فرماندهی نتظامی شهرستان آمل و پشتیبانی قضایی دادستان آمل ، محل اختفای متهم قتل در یکی از روستاهای ییلاقی شناسایی شد.

وی افزود: پس از شناسایی محل اختفای متهم طی یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف اسلحه شکاری و خودرو متهم  وی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ آزادی ضمن تقدیر از پشتیبانی قضایی دادستان گفت: پلیس هیچ مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت نداشته و از هیچ تلاشی برای احقاق حق عامه شهروندان فروگزار نخواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان