//
کدخبر: ۲۰۷۲۱۵ //

تهران| قتل دوست حین خواب شبانه

نقشه قتل را کشیدم و از آنجایی که همگی در یک اتاق استراحت می‌کردیم منتظر ماندم تا همه بخوابند.

 تهران| قتل دوست حین خواب شبانه
به گزارش فرتاک نیوز،

 ساعت 9 صبح 21 مرداد 98 مردی جوان در تماس با پلیس 110 از قتل دوستش به نام ظاهر در ساختمان نیمه‌کاره در حال ساخت واقع در محدوده خیابان ایوانک، خیابان زرافشان خبر داد.

بلافاصله مأموران کلانتری 134 شهرک غرب به محل حادثه اعزام شده و با جسد مرد 35 ساله افغانستانی روبه‌رو شدند.

کارآگاهان در بررسی اولیه جسد  با پیکر خونین مقتول درحالیکه با ضربه جسم سخت بر سرش به قتل رسیده بود، مواجه شدند همچنین در بررسی محل جنایت یک لوله فلزی خون‌آلود کشف شد که به نظر می‌رسید مقتول با آن به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات هویت متهم 25 ساله پرونده نیز شناسایی و مشخص شد قاتل و مقتول هر دو کارگر  ساختمان نیمه‌کاره بوده و به اتفاق چند نفر دیگر از همشهریان خود در حال کار بودند.

در ادامه تحقیقات از دیگر کارگران انجام شد که یکی از آنها در اظهاراتش به مأموران گفت: تمام کارگران در یک اتاق 12 متری می‌خوابیدیم، حدود ساعت 22 خوابیدیم و صبح هنگام با جسد خون‌آلود ظاهر روبه‌رو شدیم اما خبری از معقول نبود و به تماسهایمان نیز پاسخ نمی‌داد، ظاهر (مقتول) و معقول (متهم فراری) شب قبل جنایت بر سر مسائل کاری و مالی دائماً باهم درگیر بودند.

در نهایت محل تردد معقول در محدوده سه راه‌آذری شناسایی و وی در مورخ 22 مرداد در یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

متهم پرونده در تحقیقات به کارآگاهان گفت: من دائم با مقتول بر سر مسائل کاری و مالی مشاجره داشتم و شب قبل قتل با وی به شدت درگیر شدم طوریکه نقشه قتل وی را کشیدم و از آنجایی که همگی در یک اتاق استراحت می‌کردیم منتظر ماندم تا همه بخوابند.

وی افزود: بعد از اطمینان از اینکه مقتول به خواب عمیق فرو رفته، با لوله آهنی با چندین ضربه سنگین به سرش زدم و او را به قتل رساندم و از آنجای که خواب تمام دوستانم سنگین بود، کسی متوجه اقدام من نشد و در نهایت از محل جنایت متواری شدم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: قاتل با توجه به اعتراف صریح به قتل با صدور قرار قانونی توسط بازپرس شعبه چهار دادسرای ناحیه 27 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان