//
کدخبر: ۲۰۵۷۲۰ //

بازداشت ۵ جوان با خاطر بی عفت کردن گروهی یک دختر ۲۰ ساله+ جزییات

پلیس ۵ گردشگر جوان را به ظن تجاوز به یک دختر ۲۰ ساله در یک تفریگاه دستگیر کرد.

بازداشت ۵ جوان با خاطر بی عفت کردن گروهی یک دختر 20 ساله+ جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

پلیس اسپانیا ۵ گردشگر جوان فرانسوی را به ظن تجاوز به یک دختر ۲۰ سالۀ نروژی در تفریگاهی در منطقه بنیدورم اسپانیا دستگیر کرد.

این پنج مرد مظنون که بین ۱۸ تا ۱۹ سال سن داشتند، پس از بازداشت در روز چهارشنبه، یک شب را در زندان سپری کردند و روز پنج‌شنبه در دادگاه حاضر شدند.پلیس پس از تماسی که بامداد چهارشنبه از یک مرکز درمان محلی صورت گرفت جوانان فرانسوی را دستگیر کرد. دو زن ۲۰ سالۀ نروژی که هر دو ساکن اسپانیا بودند، برای دریافت کمک به این مرکز آمده بودند.

این دو زن اعلام کردند که با این جوانان فرانسوی از طریق شبکه‌های اجتماعی آشنا شده‌اند و سپس برای اولین بار آن‌ها را بطور رو در رو در بنیدورم ملاقات کرده‌اند.

آن‌ها سپس به آپارتمان مظنونان دعوت می‌شوند. در داخل آپارتمان، یکی از دو زن مورد آزار جنسی قرار می‌گیرد و آپارتمان را ترک می‌کند و پس از آن، پنج جوان به زن دوم تجاوز می‌کنند.

در اسپانیا خشونت جنسی از موضوعات حساس و جنجال برانگیز محسوب می‌شود، بویژه پس از آنکه در سال ۲۰۱۶ میلادی پنج اسپانیایی در پرونده‌ای موسوم به گله گرگ (Wolf Pack) به تجاوز گروهی به یک زن جوان در جریان جشنواره گاوبازی سن فرمین محکوم شدند.

در آن زمان حکم اولیۀ (۹ سال زندان) که دادگاه برای این متهمان صادر کرد، اعتراضات گسترده‌ای را در سراسر اسپانیا در پی داشت، زیرا مردم این مجازات را بسیار کم می‌دانستند. این پرونده حتی توجه جهانیان را از مسیر جنش جهانی #MeToo جلب کرد.

به این ترتیب حکم اولیه در دادگاه عالی اسپانیا تغییر کرد و به ۱۵ سال زندان افزایش یافت. در پی این رویداد، دولت اسپانیا اعلام کرد که مجازات تجاوز‌های جنسی گروهی را شدیدتر خواهد کرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان