//
کدخبر: ۲۰۵۶۳۰ //

پایان کار دزدان خانه های کرج / پشت بام مسیر ورود این دزدان به خانه ها بود

4 سارقی که هنگام خالی بودن منازل از طریق پشت بام و دیوار به سرقت از خانه ها می پرداختند با اقدامات پلیسی در البرز دستگیر شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،

 فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: متهمان به 19 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر جدید هشتگرد اعتراف کردند.

   مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر جدید هشتگرد رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیسی مشخص شد که سارقان با اطمینان از خالی بودن سکنه ها، از طریق دیوار و پشت بام وارد اماکن خصوصی شهروندان شده و اقدام به سرقت اموال باارزش آنان می کنند.

وی بیان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی چهار نفر از متهمان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فضلی علیشاه افزود: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و به 19 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر جدید هشتگرد اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل اعم از پمپ آب، لوازم آشپزخانه و اقلام صوتی تصویری کشف شد.

وی از دستگیری دو نفر مالخر در این رابطه خبر داد و اذعان کرد: متهمان پس از سرقت لوازم قیمتی را به مخفیگاه مالخرها انتقال داده و با قیمت ناچیزی به فروش می رساندند.

فضلی علیشاه در پایان مطرح کرد: پس از تشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان