//
کدخبر: ۲۰۵۴۴۸ //

«اصغر هندی» برای سی و یکمین بار دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی گفت: متهم سابقه دار به همراه همدست خود تنها بعد از چند ماه آزادی از زندان، این بار به همراه ۳۰۰ دستگاه گوشی مسروقه و لوازم و قطعات آن دستگیر شد.

«اصغر هندی» برای سی و یکمین بار دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرگرد رضا اسلام‌نژاد رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی در تشریح این خبر اظهار کرد: از مدتی پیش سرقت های مشابهی به ماموران کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی گزارش می شد که براین اساس مردی به همراه خانم جوانی به مغازه های سطح حوزه این کلانتری می رفت و در یک حرکت سریع با کش روی گوشی مغازه دار، محل را ترک می کرد.  

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و بعد از انجام تحقیقات فنی و پلیسی پیچیده بالاخره موفق به شناسایی متهم سابقه داری معروف به اصغر هندی شدند که مدت کوتاهی بود از زندان آزاد و این بار مرتکب کش روی های سریالی گوشی شده بود.  

وی در ادامه اظهار کرد: هماهنگی های قضائی جهت ورود به منزل این متهم صورت گرفت و ماموران عملیات کلانتری طی یک حرکت ضربتی، متهم را به همراه همدست‌اش دستگیر کردند که از مخفیگاه این فرد بالغ بر ۳۰۰ گوشی مسروقه به همراه لوازم و قطعات خرد شده گوشی های شهروندان کشف و ضبط شد.  

وی در ادامه توضیح داد: متهم سابقه دار معروف به «اصغر هندی»  است که ۳۰ بار توسط کلانتری های متفاوت تهران در نقاط مختلف پایتخت دستگیر و روانه بازداشتگاه شده و بیش از هشت سال نیز حبس تحمل کرده است؛ همچنان بعد از آزادی از زندان به سرقت های خود مبادرت داشته است.  

سرگرد اسلام‌نژاد بیان داشت: از متهم ۱۴ گرم هروئین کشف و ضبط و مشخص شد و این فرد علاوه بر سرقت گوشی، مبادرت به خرید گوشی های مسروقه از سارقان تهرانی کرده و به جای گوشی به آنها موادمخدر داده است.  

در انتها متهم با تشکیل پرونده ای به همراه همدستش به مقام محترم قضائی معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان