//
کدخبر: ۲۰۴۹۶۹ //

راز سرقت‌های ۵ ساله شاگرد طلا فروشی‌

شاگرد طلافروشی که پس از سرقت طلاهای مغازه در بورس سهام می‌خرید با شکایت صاحبکارش لو رفت.

راز سرقت‌های 5 ساله شاگرد طلا فروشی‌
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت ۱۴ روز شنبه مردی طلافروش طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که از مدتی قبل طلاهای مغازه‌اش سرقت می‌شده و وی به شاگرد مغازه‌اش شک دارد.

 با اعلام این موضوع مـــــــأموران کلانتری دولت آباد بلافاصله به محل اعزام شدند و با توجه به گفته‌های صاحب طلافروشی در همان لحظات اولیه از شاگرد وی سؤالاتی پرسیدند که باعث ترس و دستپاچگی شاگرد مغازه شد. وی که دچار تناقض گویی شده بود اتهام خود را قبول کرد و مدعی شد که در طول 5 سال گذشته بتدریج هشت کیلو طلا را از این مغازه سرقت کرده است.

سرهنگ پیمان احمدی - رئیس کلانتری دولت‌آباد- در تشریح این خبر گفت: با توجه به اعترافات متهم، وی به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت؛ وی درباره انگیزه‌اش از سرقت‌ مدعی شد که پس از فروش طلاها در بازار بزرگ تهران آنها را تبدیل به دلار می‌کرده و با مبلغ به دست آمده در بازار بورس شرکت می‌کرده است اما هربار شکست می‌خورده و سرمایه‌اش را از دست می‌داده است.

به‌گفته رئیس کلانتری دولت آباد متهم برای سیر مراحل قانونی با انجام هماهنگی قضایی در اختیار مأموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۹۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان