//
کدخبر: ۲۰۴۶۰ //

رازگشایی سرقت های سریالی از مزارع پرورش میگو در شهرستان دشتی / ادریس که بود؟

ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشتی موفق به گشودن راز سرقت های سریالی از مزارع پرورش میگو در این شهرستان شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ جهانبخش صیادی رئیس پلیس شهرستان دشتی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت های سریالی از مزارعه پرورش میگو درحوزه بخش زیارت ساحلی شهرستان دشتی در اوایل سال 96 توسط افرادی ناشناس و ایجاد جو نارضایتی در بین اهالی، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: با وصول پرونده به پلیس آگاهی شهرستان، تیم ویژه ای از کارآگاهان با تجربه انتخاب و با انجام اقدامات پلیسی و استفاده از امکانات فنی، یکی از سارقان سابقه دار به نام ادریس شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائس در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، در مخفیگاه خود در شهر بردخون دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان دشتی انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: این متهم برابر تحقیقات صورت گرفته به چهار فقره سرقت از مزارع پرورش میگو با همدستی افراد دیگر به نام های حسین، محمدامین، علی و سعید اعتراف کرد.

صیادی با بیان اینکه بلافاصله در یک عملیات همزمان و موفق تمامی متهمان دستگیر، در تحقیقات صورت گرفته به جرم های خود اعتراف کردند و اموال مسروقه در مخفیگاهشان کشف شد. عنوان کرد: بازسازی صحنه با همکاری سارقان انجام و همه متهمان برابر دستور مقام قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان