//
کدخبر: ۱۹۹۱۵۴ //

داماد سنگدل تازه عروس را زیر قطار هل داد / گناه زینب چه بود؟

طلاهای تازه عروس سرنوشت دردناکی را برایش رقم زد.

به گزارش فرتاک نیوز،

پلیس پاکستان جسد له شده زن جوانی را در زیر ریل قطار پیدا کرد.

بر اساس گزارش پلیس، جسد مقتول کاملا از بین رفته بود و پزشکی قانونی با تست دی ان ای هویت زینب را فاش کرد.

ماموران پلیس با تحقیقات اولیه متوجه شدند که آخرین بار نوعروس جوان همراه با شوهرش قصد داشتند با قطار به مسافرت بروند که پس از رسیدن به ایستگاه قطار ناپدید شدند و از آن ها خبری نشد.

پس از رسیدگی به این پرونده و بررسی دوربین های مداربسته مشخص شد که همسر زینب او را پس از درگیری در محیط ایستگاه قطار به اجبار به سمت اطراف خیابان برد و از آن زمان از او و همسرش خبری به دست نیامد.

با تحقیقات گسترده به روی این پرونده زین الدین که قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و دستگیر شد.

تازه داماد در بازجویی های اولیه ابتدا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت پس از درگیری با همسرش برای این که او مدتی تنها باشد قصد داشت به سفر برود اما پس از مدتی که در بازداشتگاه محبوس ماند لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت وحشتناکش برداشت.

زین الدین در اظهارات خود گفت که زینب را پس از درگیری به خاطر طلاهایش مورد ضرب و شتم قرار داد و از عصبانیت زیاد او را زیر ریل های قطار هل داد و وقتی که فهمید همسرش زیر چرخ های قطار له شده از ترس فرار کرد.

متهم در ادامه گفت طلاهای همسرش که در زمان عروسی به او هدیه داده بودند وی را به وسوسه انداخت که آن ها را بفروشد و پول زیادی به دست بیاورد اما وقتی مقاومت زینب را برای دادن طلاهایش مشاهده کرد دست به این اقدام وحشتناک زد.

اکنون زین الدین بدون قرار وثیقه در بازداشت است تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان