//
کدخبر: ۱۹۹۰۷۳ //

زنی هنگام گرفتن سلفی در رودخانه چالوس غرق شد

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت که زنی هنگام گرفتن عکس سلفی به داخل رودخانه چالوس در منطقه لارک سقوط کرد و جان باخت.

زنی هنگام گرفتن سلفی در رودخانه چالوس غرق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین عسگر زاده روز جمعه افزود: این اتفاق غروب پنجشنبه و هنگامی رخ داد که زن ۴۰ ساله مسافر برای گرفتن عکس سلفی به کنار رودخانه چالوس در منطقه لارک رفت و به علت جلوتر رفتن از حریم رودخانه زیر پایش خالی شد و به درون رودخانه سقوط کرد.

وی ادامه داد: مرد ۲۱ ساله‌ای با مشاهده این صحنه برای نجات این زن وارد رودخانه شد که او هم گرفتار امواج خروشان رودخانه شد و در نهایت خود را به تنه درخت در وسط رودخانه چسباند و از مرگ نجات یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت: بلافاصله بعد از گزارش این حادثه، ۲ تیم شامل هشت نفر از پایگاه هلال احمر منطقه لارک و شهر چالوس به منطقه اعزام و امدادگران موفق می‌شوند با اجرای عملیات نجات این مرد جوان را سالم از رودخانه بیرون بیاورند.

وی افزود: در عملیات جست و جو برای یافتن زن ۴۰ ساله جسد این فرد ۸۰۰ متر پایین‌تر از محل حادثه پیدا و تحویل پزشک قانونی شهرستان شد.

عسگر زاده از اهالی و گردشگران خواست با توجه به بارندگی و طغیان رودخانه‌ها از نزدیک شدن به رودخانه‌های به ویژه در هنگام گرفتن عکس از دیگران و سلفی خودداری کنند.

رودخانه حفاظت شده چالوس در غرب مازندران از دامنهٔ شمالی ارتفاعات کندوان و طالقان سرچشمه می‌گیرد و پس از طی حدود ۷۲ کیلومتر در کنار چالوس به دریای خزر می‌ریزد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان