//
کدخبر: ۱۹۷۷۴۸ //

جسد دو تن از غرق‌شدگان در آبشار بیشه پیدا شد

با تلاش عوامل هلال‌احمر جسد دو نفر از افرادی که در رودخانه آبشار بیشه غرق شده بودند پیدا شد.

جسد دو تن از غرق‌شدگان در آبشار بیشه پیدا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ماه‌های اخیر پنج نفر در آبشار بیشه غرق شدند که تلاش زیادی جهت پیدا کردن اجساد آنان صورت گرفت.

وی افزود: با گذشت روزهای زیادی از عملیات جستجوی اجساد افراد غرق شده امیدها برای پیدا کردن آنها کم شده بود که فاز جدید عملیات امدادی توسط جمعیت هلال احمر آغاز شد و توانستیم دو تن از اجساد را پیدا و تحویل مقامات قانونی دهیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر خرم‌آباد بیان کرد: اجساد سه تن دیگر در رودخانه سزار پایین دست آبشار بیشه وجود دارد که تلاش‌ها برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.

محمدی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر هیچ وظیفه قانونی برای پیدا کردن اجساد کشته شدگان در رودخانه‌ها ندارد اما به خاطر تسکین بازماندگان از هیچ تلاشی برای پیدا کردن اجساد فروگذار نکرده است.

وی گفت: افزایش آب رودخانه‌ها بدنبال بارش‌های بهار امسال در میان جابجایی سنگ‌های بزرگ بستر رودخانه‌ها و همچنین گیر کردن تنه درختان در کف رودخانه‌ها از علل تلفات زیاد مرگ میرهای امسال در رودخانه‌ها است.

محمدی اظهار کرد: هموطنان باید توصیه‌های ایمنی را توجه داشته باشند چرا که ممکن است بازهم به دلیل بی‌احتیاطی عزیزان دیگری را از دست بدهیم، لذا اکیدا توصیه می‌شود از شنا در رودخانهشها و مکان‌های ممنوعه پرهیز شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان