//
کدخبر: ۱۹۶۱۰۲ //

۴۱ نفر کشته و زخمی در حادثه واژگونی اتوبوس در محور حاجی‌آباد

فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان از حادثه واژگونی اتوبوس زائران حسینی خبر داد و گفت: در پی این حادثه سه نفر کشته و 38 نفر مصدوم شده‌اند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

41 نفر کشته و زخمی در حادثه واژگونی اتوبوس در محور حاجی‌آباد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اسفندانی عصر امروز، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: اتوبوس حامل زائران حسینی ساعت 15:33 دقیقه امروز بر اثر عدم توجه به جلو راننده واژگون و منجر به فوت سه نفر از زائران شد.

وی با بیان اینکه افراد فوت شده دو مرد و یک زن بوده‌اند، بیان کرد: 38 نفر از این افراد راهی بیمارستان شهرستان حاجی‌آباد شده‌اند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان بیان داشت: اتوبوس واژگون شده از شهرستان میناب به سمت مرز مهران در حرکت بود که متاسفانه به دلیل سهل‌انگاری راننده، بعد از تونل تنگه زاغ دچار حادثه شده است.

همچنین فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: در پی واژگونی این اتوبوس تعداد ۳۸ نفر مصدوم و سه نفر فوت شده اند.

نوروزیان با بیان اینکه از افراد فوت شده دو نفر آقا در صحنه و یک خانم در بیمارستان به علت وخامت احوال فوت شده اند، افزود: حال ۲۹ نفر از این افراد وخیم گزارش شده و در حال انتقال به بندرعباس هستند.

وی افزود: 8 نفر از مصدمان به دلیل وخامت جسمی با بالگرد در حال انتقال هستند و تا لحظاتی دیگر به بیمارستان شهید محمدی خواهند رسید.

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: 13 نفر نیز با آمبولانس زمینی و 8 نفر نیز  با اتوبوس آمبولانس در حال اعزام هستند. حال برخی از مصدومان وخیم است و همه تلاش بر این است با اعزام به موقع روند درمان آنان پیگیری شود.

نوروزیان اظهار داشت: تعدادی کودک در فهرست مجروحان وجود دارد که به دلیل رسیدگی به وضعیت مصدومان آمار دقیقی از آنها نداریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان