//
کدخبر: ۱۹۴۰۱۹ //

زن تهرانی در دام ۲ جوان وحشی / زنی خونین از پلیس کمک خواست

دو جوان ۱۹ و ۲۰ ساله که اقدام به گوشی قاپی ها سریالی از شهروندان تهرانی می کردند طی عملیات پلیسی توسط ماموران عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس دستگیر شدند.

زن تهرانی در دام ۲ جوان وحشی / زنی خونین از پلیس کمک خواست
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ ضرغام آذین، رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در تشریح این خبر بیان داشت: از اوایل امسال گوشی قاپی در محدوده این کلانتری شدت گرفته بود در حالیکه شکایت شکات نیز نشان از سریالی بودن این سرقت ها داشت که با شناسایی نقاط آلوده، ماموران عملیات کلانتری ماموریت یافتند به صورت شبانه روزی این نقاط را تحت کنترل خود داشته باشند.

وی ادامه داد: طی این گشت زنی های شبانه روزی بالاخره روز گذشته متهمان در حالیکه قصد شروع آخرین سرقت خود را داشتند توسط ماموران گشت عملیات کلانتری مورد شناسایی قرار گرفتند و یکی از آنها قبل از ارتکاب به سرقت دستگیر شد اما دیگری به یکی از شهرستان های استان البرز متواری شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات سریعا مخفیگاه متهم دیگر نیز شناسایی و او نیز دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد که در تجسس های پلیسی از مخفیگاه این دو متهم تعداد ۹ دستگاه گوشی سرقتی به همراه چهار عدد ساعت مچی سرقتی و دو قبضه سلاح سرد کشف و ضمیمه پرونده نیز شد.

رییس کلانتری ادامه داد: متهمان که در ابتدا منکر ارتکاب سرقت بودند در ادامه با مشاهده ادله و قرائن موجود لب به اعتراف گشودند و با فراخوان سریع شکات توسط کلانتری، ۱۵ مالباخته در بدو ورود متهمان را مورد شناسایی قرار دادند و با بررسی های انجام شده توسط ماموران مشخص شد هر دو متهم ۲۰ و ۱۹ ساله دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت می باشند.

بنابراین گزارش، یکی از شکاتی که متهمان را مورد شناسایی قرار داده خانمی حدودا ۴۵ ساله است که طی اظهارات خود مدعی شد در خیابان کتابخانه شهرک در حالیکه منتظر فرزند خود بود تا او را از آموزشگاه به خانه برساند از سوی متهمان هدف سرقت قرار گرفته بود. این خانم  در حالیکه با هندزفری با فردی در آن طرف خط، مشغول صحبت بود ، یکی از متهمان با استفاده از چاقو دسته چوبی ضربه ای به سرش می زند و با کشیدن هندزفری گوشی اش را نیز به سرقت می برد.

سرهنگ آذین در خاتمه اشاره کرد: متهمان تاکنون به ۴۵ فقره اعتراف کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان